Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Tytuł: Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
7. „Rozpoznanie” Tu tylko umieszczam zrzuty. Bez żadnych kreśleń, byłyby nie czytelne. Panują tu generalne zasady. Ukrywać się po lasach lub za pagórkami. Unikać ptaków. Być w jednym miejscu co najwyżej jedną turę. Możesz zetknąć się raz z wojskiem, ale raczej z nim nie walcz. Pod koniec będziesz miał okazję zabić zwiadowcę spotkanego w „Lądowaniu w Sylencie”. Koniec misji to dotarcie do odpowiedniego punktu zaznaczonego przez grę.
8. „Miralliański Łowczy” Musisz odbić swego sprzymierzeńca przetrzymywanego w zamku hen daleko. Masz niestety do dyspozycji tylko kilka oddziałów. Najważniejszy człon znajdujesz w lesie tuż obok. Rzecz prosta na tym etapie. Chcesz zdobyć zamek. Dodatkowo zaznaczyłem parę miejsc gdzie można zarobić. Spodziewaj się oporu. Pustelnik w chatce pouczy twój oddział poruszania się fragmentarycznie. Czyli tak aby można było wykonać parę ruchów w jednej turze. Po zdobyciu zamku czeka ciebie kontrofensywa wroga. Łapczywość może pokierować zdolnego dowódcę przeciw wrogowi. Za nim mamy ukryte skrzynie złota. Uciekamy do miejsca wskazanego przez grę.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz